Koszty związane z połączeniami telefonicznymi mogą osiągnąć wysoki pułap, zwłaszcza w przedsiębiorstwie, którego funkcjonowanie opiera się na wykonywaniu tego typu połączeń. Z odsieczą przychodzi bramka GSM, dzięki której możliwa jest optymalizacja ponoszonych kosztów. Czym jest bramka GSM i jak przy jej pomocy zoptymalizować koszty połączeń?
Co to jest bramka GSM?
Bramka GSM jest urządzeniem umożliwiającym wykonywanie połączeń telefonicznych za pomocą telefonów stacjonarnych, ale na prawach telefonii komórkowej. Bramka GSM umożliwia wykonanie połączenia za pośrednictwem operatora telefonii komórkowej przy pomocy zainstalowanej w niej karty SIM.
Optymalizacja kosztów.
Połączenia telefoniczne pomiędzy abonentami sieci komórkowych są niewątpliwie tańsze niż pomiędzy abonentem telefonii stacjonarnej, a komórkowej. Dzięki podłączeniu bramki GSM do zainstalowanej w firmie centrali telefonicznej przedsiębiorca zyskuje obniżenie rachunków za wykonywane połączenia. Zysk jest znaczny. Może osiągnąć nawet kilkadziesiąt procent.
Przełączenie na bramkę GSM następuje automatycznie w momencie wybrania numeru telefonu komórkowego. Dzięki temu nie jest zajmowana linia operatora stacjonarnego i połączenie wykonywane jest niższym kosztem. Warto zaznaczyć, że połączenia przy pomocy bramki GSM będą wykonywane przez wszystkie osoby podłączone do centrali, dlatego kolejnym zabiegiem, który znacząco obniży koszty jest wykupienie dodatkowych, darmowych minut. Dzięki temu duża część połączeń może być wykonana zupełnie za darmo.
Koszt bramki GSM.
Koszt zakupu bramki GSM uzależniony jest od jej modelu, a także jej funkcjonalności. Im bramka bardziej zaawansowana technologicznie, tym więcej kosztuje. Przeciętny koszt bramki GSM waha się w okolicach 1500 zł, ale za sprawą obniżenia rachunków za połączenia zwraca się szybko.
Zoptymalizuj koszty połączeń przy pomocy bramki GSM w swojej firmie.
Zakup bramki GSM do firmy jest niewątpliwie dobrym zabiegiem. Przy pomocy tego urządzenia koszty połączeń spadają o kilkadziesiąt procent, dzięki czemu można dokonać,na przykład, dodatkowej inwestycji. Przełączenie na operatora telefonii komórkowej następuje automatycznie po wybraniu numeru, dlatego cały proces przebiega bezobsługowo.