+48 58 742 56 35
SZUKAJ
TTiTC to zespół inżynierów i techników z dużym doświadczeniem<br>
zarówno w telekomunikacji, jak i dziedzinach pokrewnych.

TTiTC to zespół inżynierów i techników z dużym doświadczeniem
zarówno w telekomunikacji, jak i dziedzinach pokrewnych.

ZAPRASZAMY

NASZA MISJA

TTiTC Sp. z o.o. jest firmą świadczącą zaawansowane technologicznie usługi teleinformatyczne. Działamy na terenie całego kraju. Zapewniamy wysoki poziom oferowanych usług oraz aktualną wiedzę z zakresu bardzo szybko rozwijających się dziedzin takich jak: telekomunikacja, informatyka oraz dziedzin instalacji teletechnicznych, takich jak okablowanie strukturalne
i systemy kontroli dostępu. Naszym celem jest dobór kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.

NASZA OFERTA

TTiTC Sp. z o. o. związana jest z branżą telekomunikacyjną i teleinformatyczną. Głównym zakresem działalności firmy są usługi oraz dystrybucja urządzeń producenta 2N Telekomunikace A.S z Republiki Czeskiej. TTiTC to zespół inżynierów
i techników z dużym doświadczeniem zarówno w telekomunikacji, jak i dziedzinach pokrewnych. Oprócz samej sprzedaży nasza firma oferuje usługi w zakresie serwisu IT oraz projektowania i wdrażania systemów z branży telekomunikacyjnej, informatycznej i teleinformatycznej. Wdrażamy systemy teleinformatyczne od podstaw zgodnie
z projektem, a także integrujemy nowe elementy z już istniejącą infrastrukturą klienta. Posiadamy szereg certyfikatów, krajowych i zagranicznych producentów potwierdzających nasze umiejętności.

SPRAWDŹ NASZE PRODUKTY

  • ŁĄCZNOŚĆ W FIRMIE
  • Podstawowym elementem systemu telefonicznego jest organizacja łączności wewnątrz firmy bez względu na ilość pracowników czy oddziałów oraz odległości między nimi. Realizacja połączeń w obrębie własnej sieci telefonicznej (analogowej, ISDN, VoIP) charakteryzuje się ogromnymi oszczędnościami. Dzięki nowoczesnym systemom telefonicznym, odległość między oddziałami firmy nie jest istotna. Coraz częściej wykorzystuje się sieć IP celem stworzenia jednej infrastruktury teleinformatycznej. Już na etapie projektu sieci telefonicznej, inżynierowie firmy TTiTC przygotowują konkretne rozwiązania wraz z kosztorysem – wszystko wedle potrzeb klienta.

  • SIECIOWANIE
  • Nowoczesne systemy teleinformatyczne umożliwiają pełne sieciowanie. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wspólnej numeracji pomiędzy zainstalowanymi centralami telefonicznymi bez względu na fizyczne odległości pomiędzy oddziałami firmy. Sieciowanie możliwe jest za pomocą wszystkich dostępnych sieci telekomunikacyjnych (analogowej, ISDN oraz VoIP). Dział handlowy firmy TTiTC zapewnia profesjonalne podejście do najbardziej wyrafinowanych potrzeb klienta, służąc przy tym rzetelnymi informacjami opartymi na doświadczeniu.

  • ELASTYCZNOŚĆ
  • Dzięki jednej infrastrukturze możliwe jest zbudowanie zarówno sieci informatycznej, jak i telefonicznej. Coraz częściej stosuje się sieci IP do budowy rozległych systemów teleinformatycznych. Coraz częściej mówi się o konwergencji, czyli integracji sieci i systemów co jest domeną naszej Firmy.

  • SYSTEMY INTELIGENTNE
  • Dzisiejsze systemy telefoniczne umożliwiają integrację z systemami automatyki czy systemami domofonowymi, dzięki czemu możliwe jest sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
    z poziomu telefonu. Na etapie projektów, inżynierowie TTiTC zawsze starają się przeprowadzić wywiad na temat istniejących systemów w budynku. Przykładowa integracja sieci telefonicznej z domofonem ma na celu optymalizację kosztów i usunięcie zbędnego okablowania. Jeden system na wysokim poziomie to pełna elastyczność i komfort pracy.

  • FUNKCJONALNOŚĆ
  • System telefoniczny to nie tylko realizacja łączności. Dzisiaj nowoczesny system telefoniczny umożliwia:

    • pełną sygnalizację stanu abonentów i usług na ergonomicznym telefonie systemowym
    • wysyłanie i odbieranie SMS z poziomu PC (programu pocztowego czy dedykowanego oprogramowania)
    • integrację z oprogramowaniem CRM
    • dostęp do funkcji centrali telefonicznej z poziomu PC
    • szybkie przygotowanie bilingów dla poszczególnej osoby, działu, departamentu
    • tworzenie statystyk odnośnie połączeń celem optymalizacji
    • automatyczny wybór najtańszego operatora telekomunikacyjnego
    • szybkie przełączanie rozmów
    • budowę infolinii z komunikatami lub głosowych systemów wielopoziomowych
    • przyjmowanie połączeń z konkretnego regionu do konkretnych osób np. w dziale handlowym
  • SERWIS
  • Systemy oferowane przez TTiTC są w pełni zarządzalne zdalnie – dzięki temu świadczymy usługi w całej Polsce przez 24h na dobę. Nasze zespoły serwisowe są zawsze gotowe do interwencji w razie potrzeb klienta.

    DLA KOGO PRACUJEMY